دعای عظم البلا پشتیبان شهدا و ولایت فقیه
12:28
7
دخالت های شبکه های آمریکایی و صهیونیستی

...اين وضع اروپاست. اروپا دچار مشكلات لاينحل اقتصادى است. مردم در اروپا خشمگينند به مسائل اقتصادى معترضند. من قبلاً هم اين را گفته‌ام آن روزى كه ملتهاى اروپا بدانند كه اين وضعيت ضعفى كه دچارش شده‌اند به خاطر دخالت آمريكا و دخالت شبكه‌ى صهيونيستى جهانى است اين اعتراضهاى به خاطر اهداف اقتصادى تبديل خواهد شد به يك نهضت عظيم اجتماعى آن وقت است كه ديگر بايد منتظر دنياى جديدى بود و دنياى جديدى به وجود خواهد آمد.
(بیانات مقام معظم رهبری 14/11/90)


...اين حركت بيدارى تا قلب اروپا خواهد رفت. آن روزى پيش خواهد آمد كه همين ملتهاى اروپائى عليه سياستمداران و زمامداران و قدرتمندانى كه آنها را يكسره تسليم سياستهاى فرهنگى و اقتصادى آمريكا و صهيونيسم كردند قيام خواهند كرد. اين بيدارى حتمى است.
(بیانات مقام معظم رهبری 14/2/90)

و اما امروز دنیای غرب :

پروفسور رودني شكسپير :

...ايالات متحده آمريكا و انگليس در مركز فساد قرار دارند، آنها با سياست هاي اقتصادي و سيستم هاي مالي مشترك باعث سقوط سيستم هاي اقتصادي مي شوند.

...رسانه هاي اصلي آمريكا در كنترل صهيونيست هاست. صهيونيست ها عامل به وجود آمدن وضعيت فعلي اقتصاد جهاني و تفكر مالي هستند كه نتيجه آن را كارايي و عدالت معرفي مي كنند در حالي كه عكس اين امر صادق است.

...ايالات متحده آمريكا به سرعت در حال حركت به سمت فاشيستي شدن است و دليل اصلي آن سقوط اقتصاد غرب است كه اوضاع آن به زودي بدتر هم خواهد شد. مردم آمريكا بازهم اعتراض خواهند كرد و بازهم سركوب خواهند شد.

...سياست هاي خارجي دولت هاي اروپايي مانند دولت آمريكا تحت كنترل صهيونيست ها قرار دارد. مردم اروپا نيز رفته رفته در حال بيداري و آگاهي از تجاوزات ظالمانه اسرائيل هستند

 

 




برچسب‌ها: <-TagName->